Design John West Anchovis assortiment

Design biedt duidelijke assortiments structuur voor John West

3 kritische vragen

3 kritische maar nuttige vragen van een designer bij een briefing

Deepdive "Optimale samenwerking"

Deepdive bij John West samen met STROOM

Coco slices - Fruity

Nieuw ontwerp voor de Fruity COCO Slices

Identiteit voor nieuw vers merk

nu: ontwikkelde de identiteit voor een nieuw internationaal vers merk

nieuwe identiteit voor Plein M

nu ontwikkelde nieuwe identiteit voor de VO Methode Plein M voor 2021/22

Identiteit voor een Wijn start-up: KoopeenVat.com

Je koopt een vat en krijgt een fles

ROTER: Van vitaminemerk naar paraplumerk

De stapsgewijze evolutie van ROTER

Interview de Traay: 'het is echt een ambacht'

We stelden onze klanten een aantal vragen over hun business in deze tijd

Interview Xiromed. 'nu: agile werken'

We stelden onze klanten een aantal vragen over hun business in deze tijd

De vele gezichten van de Bosatlas

Verschillende thema's voor de Bosatlas

Interview John West: 'alle hens aan dek'

We stelden onze klanten een aantal vragen over hun business in deze tijd

Veranderende kook- en kooppatronen door crisis

Het spel is voor eeuwig veranderd.

nu: honing evolutie

Stapje voor stapje naar een nieuw design

AGF, van merkloos naar merkrijk

nu: bouwt aan AGF merken

Redesign Kokosbrood

een nieuw ontwerp voor de Basics

RAM sterk

nu: een nieuw sterk verhaal van RAM

Corporate Identiteit voor DLP

Van concepten naar een corporate identiteit

nu: strategy

Hoe nu: met goede strategie merken sterker maakt

De kracht van 3D design

3D design voor producten en verpakkingen zijn een belangrijk onderdeel van creatie voor nu:

Pitch it well !

De pitch, een veel besproken moment. Hoe pak je dat goed aan ?

Trends 2018 - Fonk magazine

Creative magazine Fonk interviewde nu: over packaging trends in 2018

5 voordelen van nu:

nu:amsterdam groeit met nieuwe klanten en talent. Waarom kiezen zij zoal voor nu: amsterdam ? 5 onderscheidende kenmerken van nu:amsterdam:

Logo slachtoffer in ambachtsstrijd van foodconcepten?

Zo gaan merken om met hun vormgeving en logo in de trend naar ambachtelijke foodconcepten.

Nieuwe schoolboeken !

De scholen zijn weer begonnen. Bepakt en bezakt met leermateriaal waarvan wij de vormgeving deden.

nu: Tiedo

nu: werkt met een team creatieve specialisten. Wie zijn dit ?

nu: new clients

Steeds meer klanten weten de weg naar nu: te vinden. Ze kiezen voor strategie en hoge creativiteit met een strak proces.

nu: Sandra

nu: werkt met een team creatieve specialisten. Wie zijn dit ?

nu: frisse tanden

Een frisse nieuwe verpakkingslijn

nu: ISMI partnership in Shopper Marketing

nu: is continu bezig de kennis over shopper marketing te verbeteren. Daarom nu: officieel partner van ISMI, het Instore Shopper Marketing Instituut.

Creatie van het eigenzinnige RAM Cider

nu: ontwikkelde de identiteit voor een nieuw craft bier merk: RAM Cider

Shoppers leveren ROI! Niet de consument

Merkstrategie, -doelstellingen, NPD funnel, marketing campagne, etc. gereed? Ja. Perfect! Dan moet het dus allemaal goed komen met het resultaat?

Doe mij een icoon

Een vaak gehoorde opdracht in een design briefing is: wij willen een icoon. We schreven er een artikel over

nu: do's en don'ts

Met de ervaring in vele typen creatieve projecten schreven we een artikel over hoe een briefing zorgt voor een effectief creatief project !

nu: Raul

nu: werkt met een team creatieve specialisten. Wie zijn dit ?

nu: ROTER genomineerd Packaging Awards

nu: verpakkingsdesign ROTER D-Pro genomineerd voor de Dutch Packaging Awards

nu: Frits

nu: werkt met een flexibel team creatieve specialisten. Vanuit passie en kunde geselecteerd. Wie zijn dit ?

nu: professionele honing

Voor imkerij de Traaij ontwikkelden we ook een professional honing variant

nu: design Fernandes Cream Ginger

Een oude klassieker in ere hersteld met subtiele verwijzingen naar de oude eerste blikjes uit Suriname.NO SPANG !

Vijf tips voor een stoere verpakking

Hoe maak je een goede, effectieve briefing en creëer je een stoere, maar ook echt stoere verpakking van deze tijd?

Much instore investment is wasted.

Many brands have rushed to spend more and more on instore shopper communication and activation. High need for do’s and don’ts shopper activation...

nu: ibiza

Inspiratie met design en verpakkingen van food en drinks uit Ibiza

nu: koffie

Voor Mocca D'or ontwikkelden we de verpakking voor de Fazenda lijn

nu: op 'the dieline' blog

The dieline is een toonaangevende blog die publiceert over wereldwijd packaging design. Ze schreven over ons redesign voor Dr. van der Hoog

nu: de lekkerste frites

Lamb Weston, gespecialiseerd in aardappelproducten vroeg ons een line- extension van hun bijzondere frites vorm te geven

nu: een goed packshot verkoopt

een van de specialismen van nu: is het vervaardigen van packshots

nu: een muggenvrije zomer

nu: redesign voor de range insecten bestrijders van Jaico