De kracht van 3D design

3D design voor producten en verpakkingen zijn een belangrijk onderdeel van creatie voor nu:

Pitch it well !

De pitch, een veel besproken moment. Hoe pak je dat goed aan ?

Trends 2018 - Fonk magazine

Creative magazine Fonk interviewde nu: over packaging trends in 2018

5 voordelen van nu:

nu:amsterdam groeit met nieuwe klanten en talent. Waarom kiezen zij zoal voor nu: amsterdam ? 5 onderscheidende kenmerken van nu:amsterdam:

Rising Star Jermain de Rozario

De jonge topkok Jermain van restaurant De Rozario.

Logo slachtoffer in ambachtsstrijd van foodconcepten?

Zo gaan merken om met hun vormgeving en logo in de trend naar ambachtelijke foodconcepten.

Nieuwe schoolboeken !

De scholen zijn weer begonnen. Bepakt en bezakt met leermateriaal waarvan wij de vormgeving deden.

nu: Tiedo

nu: werkt met een team creatieve specialisten. Wie zijn dit ?

nu: new clients

Steeds meer klanten weten de weg naar nu: te vinden. Ze kiezen voor strategie en hoge creativiteit met een strak proces.

nu: Sandra

nu: werkt met een team creatieve specialisten. Wie zijn dit ?

nu: gastspreker Live! Event Shopper Marketing Update

Het Shopper Marketing Update Live!-event van 11 april jl. in ‘t Spant te Bussum is een groot succes geworden.

nu: frisse tanden

Een frisse nieuwe verpakkingslijn

nu: ISMI partnership in Shopper Marketing

nu: is continu bezig de kennis over shopper marketing te verbeteren. Daarom nu: officieel partner van ISMI, het Instore Shopper Marketing Instituut.

Creatie van het eigenzinnige RAM Cider

nu: ontwikkelde de identiteit voor een nieuw craft bier merk: RAM Cider

nu: ons kantoor

nu werkt vanuit de flexibele kantoren van SPACES. Check them out

Shoppers leveren ROI! Niet de consument

Merkstrategie, -doelstellingen, NPD funnel, marketing campagne, etc. gereed? Ja. Perfect! Dan moet het dus allemaal goed komen met het resultaat?

Doe mij een icoon

Een vaak gehoorde opdracht in een design briefing is: wij willen een icoon. We schreven er een artikel over

nu: do's en don'ts

Met de ervaring in vele typen creatieve projecten schreven we een artikel over hoe een briefing zorgt voor een effectief creatief project !

nu: Raul

nu: werkt met een team creatieve specialisten. Wie zijn dit ?

nu: ROTER genomineerd Packaging Awards

nu: verpakkingsdesign ROTER D-Pro genomineerd voor de Dutch Packaging Awards

nu: Frits

nu: werkt met een flexibel team creatieve specialisten. Vanuit passie en kunde geselecteerd. Wie zijn dit ?

nu: professionele honing

Voor imkerij de Traaij ontwikkelden we ook een professional honing variant

nu: design Fernandes Cream Ginger

Een oude klassieker in ere hersteld met subtiele verwijzingen naar de oude eerste blikjes uit Suriname.NO SPANG !

Vijf tips voor een stoere verpakking

Hoe maak je een goede, effectieve briefing en creëer je een stoere, maar ook echt stoere verpakking van deze tijd?

Much instore investment is wasted.

Many brands have rushed to spend more and more on instore shopper communication and activation. High need for do’s and don’ts shopper activation...

nu: ibiza

Inspiratie met design en verpakkingen van food en drinks uit Ibiza

nu: koffie

Voor Mocca D'or ontwikkelden we de verpakking voor de Fazenda lijn

nu: op 'the dieline' blog

The dieline is een toonaangevende blog die publiceert over wereldwijd packaging design. Ze schreven over ons redesign voor Dr. van der Hoog

nu: de lekkerste frites

Lamb Weston, gespecialiseerd in aardappelproducten vroeg ons een line- extension van hun bijzondere frites vorm te geven

nu: een goed packshot verkoopt

een van de specialismen van nu: is het vervaardigen van packshots

nu: een muggenvrije zomer

nu: redesign voor de range insecten bestrijders van Jaico