
Pitch it well !
De pitch, een veel besproken moment. Hoe pak je dat goed aan ?
De pitch, een veel besproken moment. Hoe pak je dat goed aan ?
Creative magazine Fonk interviewde nu: over packaging trends in 2018
nu:amsterdam groeit met nieuwe klanten en talent. Waarom kiezen zij zoal voor nu: amsterdam ? 5 onderscheidende kenmerken van nu:amsterdam:
De jonge topkok Jermain van restaurant De Rozario.
Zo gaan merken om met hun vormgeving en logo in de trend naar ambachtelijke foodconcepten.
De scholen zijn weer begonnen. Bepakt en bezakt met leermateriaal waarvan wij de vormgeving deden.
nu: werkt met een team creatieve specialisten. Wie zijn dit ?
Steeds meer klanten weten de weg naar nu: te vinden. Ze kiezen voor strategie en hoge creativiteit met een strak proces.
nu: werkt met een team creatieve specialisten. Wie zijn dit ?
Het Shopper Marketing Update Live!-event van 11 april jl. in ‘t Spant te Bussum is een groot succes geworden.
Een frisse nieuwe verpakkingslijn
nu: is continu bezig de kennis over shopper marketing te verbeteren. Daarom nu: officieel partner van ISMI, het Instore Shopper Marketing Instituut.
nu: ontwikkelde de identiteit voor een nieuw craft bier merk: RAM Cider
nu werkt vanuit de flexibele kantoren van SPACES. Check them out
Merkstrategie, -doelstellingen, NPD funnel, marketing campagne, etc. gereed? Ja. Perfect! Dan moet het dus allemaal goed komen met het resultaat?
Een vaak gehoorde opdracht in een design briefing is: wij willen een icoon. We schreven er een artikel over
Met de ervaring in vele typen creatieve projecten schreven we een artikel over hoe een briefing zorgt voor een effectief creatief project !
nu: werkt met een team creatieve specialisten. Wie zijn dit ?
nu: verpakkingsdesign ROTER D-Pro genomineerd voor de Dutch Packaging Awards
nu: werkt met een flexibel team creatieve specialisten. Vanuit passie en kunde geselecteerd. Wie zijn dit ?
Voor imkerij de Traaij ontwikkelden we ook een professional honing variant
Een oude klassieker in ere hersteld met subtiele verwijzingen naar de oude eerste blikjes uit Suriname.NO SPANG !
Hoe maak je een goede, effectieve briefing en creëer je een stoere, maar ook echt stoere verpakking van deze tijd?
Many brands have rushed to spend more and more on instore shopper communication and activation. High need for do’s and don’ts shopper activation...
Inspiratie met design en verpakkingen van food en drinks uit Ibiza
Voor Mocca D'or ontwikkelden we de verpakking voor de Fazenda lijn
The dieline is een toonaangevende blog die publiceert over wereldwijd packaging design. Ze schreven over ons redesign voor Dr. van der Hoog
Lamb Weston, gespecialiseerd in aardappelproducten vroeg ons een line- extension van hun bijzondere frites vorm te geven
een van de specialismen van nu: is het vervaardigen van packshots
nu: redesign voor de range insecten bestrijders van Jaico