nu: honing evolutie

Pablo van Gastel

Melvita was toe aan een nieuw design en wilde dat stapje voor stapje aanpakken. Als eerste kwamen nieuwe introducties die een logische plek in de assortiments structuur nodig hadden en tegelijkertijd moest ook het merk in het algemeen een moderniseringsslag door: Daarbij hoort een hedendaagse weergave van het vakmanschap en smaak die in het bekende honingmerk besloten zit.

Melvita Momenten

Om in te spelen op de diverse gebruiksmomenten van honing ontwikkelden we het submerk Moments. Hierin krijgt de toepassing ruime aandacht

Screen-Shot-2019-09-13-at-14.33.52.png#asset:1825Het Melvita-logo gaven we een fikse opfrisser. Met de ronde swoosh om de naam Melvita leggen we de connectie met een vloeiende honing.

image001.png#asset:1827

Specials

Tegelijkertijd ontwikkelden we de premium honingspecialiteiten met 2 speciale en 2 biologische smaakvarianten Honing. Specialiteiten die zo bijzonder moesten voelen als ze smaken, in een glazen pot zoals te zien op Melvita Premium honing

Screen-Shot-2018-12-11-at-13.53.24.png#asset:1730

Basis assortiment

Uiteindelijk komt ook het basis assortiment knijpflessen aan de beurt met een heldere architectuur waarin de diverse smaken op natuurlijke wijze aan bod komen

Screen-Shot-2019-09-13-at-14.29.54.png#asset:1824


Resultaat

Melvita is in staat geweest distributie uit te breiden bij belangrijke retail partners en het aantal listings uit te breiden met nieuwe concepten. De nieuwe concepten geven het merk nieuwe geloofwaardigheid en een alibi om meer content uit te serveren in social media.

53142150_1458735320926892_6765862342166052864_n.png#asset:1828

Branding en packaging creatie door nu:rotterdam