nu:amsterdam creatief bureau van deze tijd
sinds 2010.

nu:amsterdam ontwikkelt merkidentiteiten en creatieve communicatie voor merken en ondernemers. Met enerzijds een flexibel team van ervaren, creatieve specialisten en anderzijds low overhead, maar senior account en projectmanagement. Met korte lijnen komen wij snel tot een bijzonder resultaat voor merken en ondernemers. Met strategie en visie als startpunt en praktisch omdat het gewoon moet werken! Met creativiteit om het verschil te maken.

Wat we doen

Branding

Hoe kan een merk het verschil maken? Dat begint bij een insight, een positionering, essentie van een merk. nu:amsterdam biedt de kennis en tools om tot een krachtig startpunt te komen voor een merk, en zo vorm te geven aan een merkidentiteit.

Communicatie

Hoe kan een merk haar verhaal communiceren? Een nieuw product, een positionering, een event, een verhaal. nu:amsterdam heeft de kennis van diverse media om van concept tot executie dit merkverhaal geïntegreerd tot leven te brengen.

Packaging design

Hoe kan packaging bijdragen aan de ontwikkeling van het business resultaat? nu:amsterdam heeft de creatieve kracht om effectieve verpakkingen te ontwikkelen vanuit concept tot en met executie.

Shopper activatie

Hoe kan een merk de shopper in beweging krijgen? Een actie op de winkelvloer, tailormade voor een specifiek kanaal, versterkt door een commerciële partnership, online ondersteund. nu:amsterdam weet hoe vanuit het merk de sales extra te stimuleren.

Het team

Pablo van Gastel
Strategy & Account Director
Oswin van den Boer
Strategy & Account Director

nu:amsterdam wordt geleid door Pablo van Gastel die ruim 15 jaar merkervaring aan bureau- en klantzijde meebrengt. Zijn kracht ligt in het maken van verbinding van merk- en marketingvraagstukken naar strategisch onderbouwde creatieve oplossingen op gebied van branding, packaging design en communicatie. Daarover blogt hij regelmatig op marketingonline.nl

Oswin van den Boer heeft veel ervaring op alle marketing & sales aspecten in zowel FMCG, Retail als Ecommerce. Met een sterke merken achtergrond weet hij dan ook succesvol merkstrategie naar communicatie en shopper activatie te vertalen. Met zijn brede achtergrond en netwerk creëert hij graag commerciële partnerships die zorgen voor een win-winsituatie.

creatie: 15-20 creatieve specialisten
op de vakgebieden:

  • Branding

  • Packaging
    design

  • Communication

  • Shopper
    activation

Zo'n 15-20 ervaren freelance creatieven vormen de creatieve partners, samen met nu:rotterdam. Een betrouwbare full service studio, in 1997 opgericht door Bob van der Linden met ruime ervaring in creatief werk voor grote en kleine merken. De Rotterdamse aanpakkersmentaliteit is kenmerkend voor dit bureau en vormt een unieke combinatie met nu:amsterdam en haar partners.