Klaar voor de toekomst Strategy & Branding - Communication

Een revolutionaire introductie van duurzame producten vraagt om een duurzame campagne

Opdracht

In de beleids- en strategieplannen van Bostik is groen & duurzaamheid de rode draad. Dit is niet alleen een marketingaangelegenheid maar een bewustwording van iedereen in de keten. En dus bewijst Bostik Benelux zijn innovatieve kracht en bewustzijn op duurzaamheid met de introductie van de hoog duurzame Bostik Premium Aware producten. Bostik Benelux heeft ons gevraagd om een 360 campagne te ontwikkelen voor deze revolutionaire introductie van Premium Aware kitten en lijmen voor de professionele markt.

Aanpak

Bij Bostik zijn ze heel bewust bezig met de toekomst: "samen dragen we immers de zorg voor de toekomst van onze planeet en het verbeteren van het leefklimaat". Deze ambitie bracht ons creatieve team op het concept "klaar voor de toekomst" voor Premium Aware. Een waardevolle kapstok om de campagne op te tuigen en te bouwen aan een succesvolle introductie van Bostik Premium Aware in de Benelux.

Resultaat

Om kennis te maken met deze nieuwe generatie hoogwaardige, duurzame producten ontwikkelden en produceerden we onder het concept van "Klaar voor de toekomst!" een uitgebreide toolkit van consistente communicatiemiddelen als een videofilm, key visuals, packshots, advertenties, digital formats en POS middelen. Kortom om te overtuigen dat je samen met Bostik als professional slim bouwt aan een betere wereld.