![](/files/_AUTOx690_fit_center-center/Screen-Shot-2018-07-04-at-19.34.43.png)
![](/files/_AUTOx690_fit_center-center/Screen-Shot-2018-07-04-at-19.07.44.png)
![](/files/_AUTOx690_fit_center-center/Screen-Shot-2018-07-04-at-19.08.01.png)
![](/files/_AUTOx690_fit_center-center/Screen-Shot-2018-07-04-at-19.37.47.png)
![](/files/_AUTOx690_fit_center-center/Screen-Shot-2018-07-04-at-19.11.02.png)
De koekjesfabriek van Delft biscuits vroeg nu:amsterdam om nieuwe concepten te ontwikkelen voor de groeiende categorie van granola en gezonde tussendoortjes
Met ons strategisch creatieve team zetten we een proces op volgens de methode van INSIGHT-PROPOSITION-BENEFITS-REASONS TO BELIEVE.
Ondersteund met moodboards ontwikkelden we een aantal concepten. Met de winnende concepten verzonnen we merknamen, identiteiten en verpakkingsconcepten voor de nieuwe producten