Ontwikkeling Brand manuals voor de merken van Looye Strategy & Branding

OPDRACHT

Looye heeft als missie om hun tomatenproducten te vermerken en zo in retail toegevoegde waarde te bieden.

MOYO®, JOYN® en HONINGTOMATEN® zijn ieder zorgvuldig gekweekte producten, met elk een bijzondere smaak, eigen propositie en toepassing maar dus ook een eigen identiteit.

Looye Kwekers vroeg ons om die merk identiteit in kaart te brengen

RESULTAAT

We organiseerden diverse workshops en creatieve sessies met een team van diverse stake-holders aan klant zijde, onze strategische creatieven en OD design. In een gezamenlijk proces ontwikkelden we compacte en rijke manuals die de klant en vooral ook hun leveranciers inspireren om de merken verder vorm te geven in communicatie, point of sale, PR en promotie.

MOYO® Daagt je uit, haalt het beste in je naar boven in motivatie en lol, zonder nou meeen wereldkampioen te worden !

Met JOYN® Creëer je de mooiste combinaties van allerlei gerechten tot altijd weer een bijzonder eindresultaat

HONINGTOMATEN®  de diepe smaak waar je met alle zintuigen in stijl van kan genieten

Verpakkingsdesign MOYO van OD Designstudio en FLEX/design